12

czwartek, 6 lutego 2014

Brown&Green / Make-up

Cześć.
Dziś propozycja makijażu z opaliazującym pigmentem inglota.





-Najpierw zaznaczyłam powiekę ponad załamanie średnim brązem,
-Następnie pogłębiłam ciemniejszym brązem z drobinkami i roztarłam cielistym cieniem
-Na środek powieki nałożyłam pigment inglota, a wewnętrzny kącik rozświetliłam cieniem z palety Sleek Curacao
-Narysowałam złotą kreskę mokrym pędzelkiem i pigmentem Make up geek 'liquid gold'
-Dolną powiekę zaznaczyłam fioletem i nałożyłam opalizujący pigment- masa perłowa w kolorze fioletu.
-Sztuczne rzęsy Vipera :) czarna żelowa kredka Avon






Naszyjnik www.choies.com/product/beaded-necklace-with-gemstone

Mam nadzieję, że podoba Wam się taka propozycja makijażu.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Kiedy przeniesiesz się całkowicie na blogspota? Na pingerze nie mogę komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no chyba po naszej rozmowie cię natchnęłam :) bardzo mi się pooodoba :D

    OdpowiedzUsuń