12

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Mix zdjęć / 22.12.2014

Cześć

Dziś mam mix zdjęć z ostatniego czasu+ nowości w mojej szafie :)



Selfie ;) + delikatny makijaż paletą Zoeva 'Naturally Yours'


Delikatna, beżowa sukienka 
www.abaday.com/flower-embellished-crossed-elastic-pleated-cream-dress.html?APPID=2584
Chyba podobna była kiedyś w H&M? ;)



Hybrydowe pazurki, które zrobiła mi Natalia www.ilovemyaddiction.pinger.pl, napisałam list do Mikołaja z życzeniem lampy i hybryd Semilac :)


Tunika sweterkowa ze skrzydłami z przodu i z tłu. Jest świetna do legginsów!
/www.lovelywholesale.com/goods.php?id=125662/?blog=choccolate

Kobaltowa sukienka ze złotym paskiem. Dekolt muszę przerobić, bo jest zbyt głęboki ;)
http://www.lovelywholesale.com/goods.php?id=123557/?blog=choccolate


Dwie pary botków z allegro. Zamówione u sprzedawcy Royal_fashion.

Czekam na moje zamówienie z sheinside :) . Ten 1 płaszcz wygląda obłędnie! Drugi będzie pasował do tych botków w wojskowym stylu ;)
1. www.sheinside.com/Black-PU-Leather-Sleeve-Faux-Fur-Lapel-Coat-p-187371-cat-1735.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz